torsdag, september 9

Hva blogger man om i høst mørket?



Man kunne blogget om den fine, nye Mano koppen med deilig urtete oppi. Eller det gamle, blå vatt teppet det er så godt å snike seg inn under på kvelden. Kansje kunne jeg vist noen bilder av den nye, grå peisveggen jeg nesten er ferdig med. Ved kurven ved siden av. Eplesyltetøyet jeg fortsatt ikke har fått laget.. Høst. Den har sneket seg innpå allerede. Jeg tviholder litt til, på sommeren,- som i og for seg aldri var her.. Lyse, fargesprakende stue bilder fra meg til deg. Ett stykk sommer om du vil ha. Værsågod!

14 kommentarer:

Dronning Maud sa...

Flotte bilder! :)
Jeg ahr allerede ønsket høsten hjertelig velkommen;)

ABE sa...

Takk for sommerbilder.

Anonym sa...

Fine bilder. Hvor har du fått tak i fuglene dine på veggen?

Hege Synøve Kolstad Evensen sa...

Herlig:)

Sommeren har vært deilig, uansett vær. Det hjelper mye med friske farger!!!

Kjenner lungene nyter godt av den gode luften en frisk sensommerdag:)

H

Hasigamas mamma sa...

Du har et utrolig vakkert hjem! Nydelige bilder :) Det gjorde godt med et lite solglimt inn i stua mi... Ha en deilig kveld!
Klem
Lise

IfraLahell sa...

Hei Anonym
Disse kommer fra Ferm Living. Du kan bestille de på nett. Kjempe enkle å montere og demontere:)

:) Ifra Lahell

Kari-Anne sa...

mmmm sommerstemning i bildene dine ja!

Her i Trøndelag kom dog sommeren NÅ . Så jeg er litt forvirret . Haha

Ha en fin fredag!!:D

Bea sa...

Hei

Ser fra forrige innlegget at du jobber på Ting. Kanskje du kan sjekke opp en liten ting for meg?
Er på jagt etter hvte sommerfug knagger, mener å huske at de finnes på Ting. Kan du har kunnet sjekket det for meg? klem fra Bea

re:signert sa...

Hei på deg! Å så mange fine ting å blogge om og å faktisk gjøre. Bakte eplekake, høstens første vel og merke. Og suppe skal det bli nok av!! God helg :-) Signe

ABE sa...

Jeg gleder meg til imorgen for da skal jeg kose meg med enda flere bilder fra huset ditt i Dagbladet. Så teaseren i avisen idag. Dette blir stor stas.

WEEKDAYCARNIVAL sa...

You have a beautiful home:)

kjersti sa...

FANTASTISK reportasje i Dagbladet, Julie:)!
Jeg satt og koste meg på flyturen hjem i går;)
Mailer deg ikveld!

Klem Kjersti

Unknown sa...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

PAKAR HERBAL INDONESIA sa...

Cara Paling Ampuh Mengobati Penyakit Kutil Ketuat Kelamin Pada Pria Wanita Hamil Tanpa Operasi Laser Di Penis Vagina Secara Tradisional Yang Di Jual Di Apotik De Nature Cara Mengobati Sipilis Dan Gonore Kencing Sakit Perih Keluar Nanah Asli Herbal Alami<SP

socials