tirsdag, juli 28

From Denmark with ♥







Dette liker jeg! Synes fargebruken er helt herlig og digger det litt industrielle preget. Betonggulvene blir en kul kontrast til takbjelkene og treverket. Skulle gjerne hatt sånne gulv her hjemme. På soverommene har vi hvitmalte tregulv- noe jeg er veldig fornøyd med. I 1 etasje er det blant annet parkett. Etterhvert må nok parketten vike- jeg ønsker meg lysere gulv. Betong blir nok litt i overkant her hjemme, men hvite epoxy gulv kunne vært lekkert. Mer gulvinspirasjon to come!

12 kommentarer:

Hyttehuset sa...

Lekre bilete. Dei grøne pleksistolane var fristandes. Og den store elefanten på veggen på barnerommet!

Konwaliowa Bombonierka sa...

ehhhh & ohhhh & ahhhh !!!!!!!!!!! :)
LOVELY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mi-rachel sa...

mye fin inspirasjon her ja.
jeg ønsker meg også lyse gulv:)

Hyttehuset sa...

Veit du forresten kva dei grøne pleksistolane heiter?

Kristine sa...

Skikkelig deilige bilder da!! fikk en sånn følelse av moderne nordisk stil...om jeg skulle gitt det noe navn ;)
blir nesten litt matt av alt det kule som går an å gjøre i et hjem altså...alle typer gulv, tapeter, kombinasjoner av farger....gosj, trenger et SVÆRT hus jeg...hehe ;)
Stavanger anbefales på det varmeste....helst om sommeren da ;) hehe..
Ha en super-duper dag du og!

ralfefarfars paradis sa...

Luftig og lekkert;) Og jeg blir bare mer og mer nostalgisk i min stil, men fint å bryte med noen retroting;) De tapetdyrene er artig, elefanten har jeg ikke sett før, men derimot en orange løve..som er i en tapet som jeg er ganske sikker på at vi hadde på veggene på kjøkkenet da jeg var lita;)
Ha en fin dag!

Englefryd sa...

Utrolig stilig.

Kvirrevitt sa...

Dette huset (eller leiligheten?) er kjempekult. Så det i et interiørmagasin for en stund siden, og likte det umiddelbart! Husker jeg bladde tilbake flere ganger for å se etter detaljer. De har noen tallerkner over verandadøren som jeg gjerne ville hatt! Men skjønte aldri hvor jeg kunne få tak i dem...

Vibeke sa...

Herlige bilder!

Tusen takk for tilbakemelding ang kjolen :)De har ikke butikk også? Vet jo ikke når markedet er...

Reiser til Køben neste helg (miniutdrikningslag med min forlover),
gjett om jeg gleder meg. Jeg elsker dansk design ♥ Hvis du har noen must see butikker så tar jeg mer enn gjerne imot tips :)

Har du fått den en bruktbutikk runde?

Klemz
Vibeke

Anonym sa...

Jeg maser også om betonggulv...

Unknown sa...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

PAKAR HERBAL INDONESIA sa...

Cara Paling Ampuh Mengobati Penyakit Kutil Ketuat Kelamin Pada Pria Wanita Hamil Tanpa Operasi Laser Di Penis Vagina Secara Tradisional Yang Di Jual Di Apotik De Nature Cara Mengobati Sipilis Dan Gonore Kencing Sakit Perih Keluar Nanah Asli Herbal Alami<SP

socials